کابران عزیز وبسایت بایتی برای شما یک محصولی در مورد فروش ویژه هندزفری بلوتوث Arched آماده فروش قرار داده ایم روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

فروش ویژه هندزفری بلوتوث Arched


هندزفری بلوتوث Arched، دارای کلیدهایی برای پاسخگو به تماسها و کنترل موسیقی. سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS. دارای نشانگر LED برای کنترل شارژ ...
بنا به ماهیتی که هندزفری‌ها دارند، روزانه مدت زمان زیادی در گوش کاربر قرار می‌گیرند و از این‌رو طراحی ارگونومیک از اهمیت زیادی برخوردار است. سرگوشی هندزفری بلوتوث Arched جنس سیلیکونی دارد و بسیار نرم است که کاربری خوشایندی را رقم می‌زند. این سرگوشی سیلیکنی، گیره‌ای دارد که در حقیقت در لاله‌ی گوش قرار می‌گیرد تا دستگاه به‌خودی‌خود و به‌صورت تصادفی خارج نشود. هندزفری بلوتوث Arched دارای اتصال بلوتوث است و چون به کابلی متصل نیست، دیگر با کابل‌های در هم تنیده روبرو نخواهید شد. با مجهز شدن این دستگاه به میکروفن قابلیت مکالمه فراهم شده است. کیفیت مکالمه و وضوح صدا برای یک مدل رده میانی، قابل قبول هستند. از دیگر ویژگی های هندزفری بلوتوث Arched می توان به : دارای کلیدهایی برای مدیریت تماسها و موسیقی، اتصال برد 10 متری، سازگار با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS اشاره کرد.


مطالب مرتبط

فروش ویژه حباب ساز جادويی جاگل بابل
فروش ویژه هولدر موبایل Vip
فروش ویژه زیرسیگاری لیوانی خودرو
فروش ویژه ادکلن مردانه تام فورد نویر (Tom Ford Noir)
فروش ویژه پکیج 8 عددی نظم دهنده سیم دکمه ای
صفحه نخست فایل سحرآمیز سایت بازدید